function CreateButton() {
var fieldTable = crmForm.all.new_button_d;
var html = "
" + fieldTable.innerHTML + " ";
fieldTable.innerHTML = html;
document.all.new_button.style.display='none';
}
//Funkcja odpalana przy kliknieciu:
Button_OnClick = function() {
var ar=new Array(1);
ar[0]=new Object;
ar[0].id='{7F61D3C4-030D-DB11-8B49-0015F2D63BD8}';
ar[0].type='1022';
ar[0].name='Service Under Guarantee'; // adapt the correct object name
crmForm.all.pricelevelid.DataValue=ar;
}
// a tereaz wywolanie funkcji
CreateButton();
Jak przetrwac w srodowisku CRM 3.0 kiedy zostales sam na glebokiej wodzie? Czyli poradnik IT w UK.
piątek, 25 kwietnia 2008
Dodanie przycisku na formę w CRM
W moim przypadku przycisk znajduje się w formie nowego zamówienia i ma za zadanie wpisać wartość w inne pole formy ( wywołać cennik ). Zasada jest prosta. Najpierw tworzymy atrybut na formie w miejscu gdzie chcemy zeby przycisk sie wyswietlal - nazwa atrybutu to: new_button Nastepnie do zdarzenia przy ladowaniu formy CRM wprowadzamy ponizszy kod Java Script:
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz