wtorek, 25 marca 2008

Znikajacy, niedzialajacy przycisk w outlooku 'track in CRM' (sledzenie w CRM)

Zanim jeszcze usiadlem przy swoim biurku w pierwszy dzien pracy juz slyszalem o problemach pracownikow ktorzy mimo wielkich checi i potrzeb nie mogli znalezc albo zmusic do dzialania przyciusku "track in CRM" pracujac w Outlooku 2003. Oto jak rozwiazac problem w wersji angielskiej:

A. Otworz Outlooka.
B. Idz do: Tools Options.
C. Wybierz zakladke Other.
D. W zakladce tej wybierz Advanced Options.
E. Kliknij COM Add-ins.
F. Podswietl Microsoft CRM Outlook Addin i zapisz sobie sciezke dostepu. (Moze Ci sie to przydac w podpunkcie O )
G. Wybierz "remove" zeby usunac Microsoft CRM Outlook Addin.
H. Kliknij OK dla wszystkich okienek i zamknij Outlooka.
I. Odpal Outlooka.
J. Idz do Tools Options.
K. Wybierz Other sekcje.
L. Advanced Options.
M. Kliknij COM Addins.
N. Nacisnij Add.
O. Wybierz sciezke dostepu zapisana w punkcie F (jesli nie bylo zadnej tam to sprobuj tej: /Program Files/CRM/Client/Bin/crmaddin.dll)
P. Kliknij OK dla wszystkich okienek.
Q. Zamknij Outlooka.
R. Odpal ponownie Outlooka.

Mozliwe ze COM-addin jest zablokowany przes Outlooka.
1 .Otworz Outloka i idz do Help, kliknij About Microsoft Office Outlook.
2. Przejdz do Disabled Items.
3. Wybierz co chcesz odblokowac ( w naszym wypadku jest to MS CRM addin).
4. Kliknij Enable


To tyle, jesli ktos ma jakies problemy moze skontaktowac sie ze mna przez e-mail.
Przepraszam za moj polski mieszany z angielksim ale przywyklem do angielskiej wersji programu CRM i Outlook i bedzie mi trudno tlumaczyc wszystko na polski.

Brak komentarzy: